Kesätyö: Aulangon tenniskenttien koordinaattori

12.3.2024

Aulangon tenniskentille haetaan koordinaattoria kesälle 2024. Koordinaattorin työ on keväällä tuntiperusteista (vaihtuva työaika) ja siihen kuuluu kenttien kunnostamista heti kun lumet sulavat ja kunnostustyöt voivat alkaa, arvioitu aika huhtikuun puolivälistä – toukokuun loppuun. Joskus mukana voi olla myös talkooporukkaa. Perehdytys kenttien kunnossapitoon tapahtuu Hämeenlinnan Tennisseuran toimesta.  Työ vaatii fyysistä voimaa ja kestävyyttä.

Kun kentät on saatu pelikuntoon, koordinaattorin työ muuttuu säännölliseksi (7 h/pv, 5 päivää viikossa ma-su, mahdollisesti iltaisin sopimuksen mukaan).

Työhön kuuluu

• osa-aikaisten kentänhoitajien esihenkilötyötä, töiden valvontaa ja organisointia
  • työaikalistojen laatimista
  • kentänhoitajien perehdyttämistä
  • Aulangon kenttien mainostamista sosiaalisessa mediassa
  • kenttien hoitoa sisältäen kastelua, harjaamista, massan levitystä, lapiointia yms.
  • kenttämaksujen vastaanottoa Zettle-maksulaitteen avulla
  • kenttävarausjärjestelmän käyttöä (Cintoia)
  • ulkoalueiden kunnossapitoa, mm. ruohonleikkuuta ja rikkaruohojen kitkemistä
  • pukuhuoneiden siistimistä ja roskakorien tyhjentämistä
  • tuulisuojien paikalleen laittamista
  • myytävien elintarvikkeiden (virvoitusjuomat ja jäätelöt) noutamista kaupasta
  • kahvilan pitoa

Kentät ovat päivisin auki klo 9–21. Työaika alkaa aina 15 minuuttia ennen kenttien aukaisemista. Sadepäivinä kentät ovat suljettuina joko kokonaan tai osan aikaa. Palkka: 12 €/tunti.

Toivomme sinulta

• aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelusta ja myyntityöstä
  • tuntemusta tenniskentän hoidosta ja tenniksestä lajina katsotaan eduksi
  • ennen kaikkea reipasta ja iloista asiakaspalvelijan asennetta sekä oma-aloitteellisuutta
  • kykyä tarkastella työympäristöäsi ja tarttua asioihin mitkä tarvitsevat tekemistä
  • vähintään18 vuoden ikää
  • auton käyttömahdollisuus (virvoitusjuomien ja jäätelöiden haku)
  • työ voi olla aika ajoin raskasta ja siinä pitää pystyä nostamaan 25 kg massasäkkejä ja kuljettamaan niitä kottikärryillä

Haku

• kerro työkokemuksestasi, itsestäsi ja siitä miksi tämä paikka olisi juuri sinulle sopiva kesätyöpaikkana
  • laitathan hakemukseen myös nimesi, ikäsi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
  • onko sinulla ensi kesänä joku ajankohta, mikä on jo sovittu ja haluat ottaa sen haussa huomioon
  • avoinna 1.3.-26.3.2024
  • avoimet hakemukset voit laittaa sähköpostitse osoitteeseen aulanko(at)hameenlinnantennisseura.fi

Vastaamme mielellämme kysymyksiin, voit lähettää ne samaan osoitteeseen tai soittaa numeroon 045 7730 3092. Valitut hakijat haastatellaan maalis-huhtikuun aikana.  Samalla sinä voit kysyä mieleesi tulevista asioista. Haastattelun suorittavat kaksi HTS:n johtokunnan jäsentä, joiden kanssa tulet työskentelemään ensi kesänä Aulangon kentillä. Haastatteluiden jälkeen otamme kaikkiin hakijoihin henkilökohtaisesti yhteyttä joko puhelimella tai sähköpostitse.