Jäsenyys

Jäsenyys 2024

Seuran jäsenyys oikeuttaa osallistumaan seuran järjestämään valmennukseen. Valmennusryhmiin kuuluvilla on oikeus osallistua myös seuran sisäisiin kilpailuihin. Jäsenyys oikeuttaa edustamaan seuraa STL:n hyväksymissä kansallisissa kilpailuissa, joihin osallistuttaessa on oltava jonkun tennisseuran jäsen. Osallistuminen valmennukseen seuran jäsenenä mahdollistaa myös kehittymisen kilpapelaajaksi ja voi tuoda paikan seuran sarjatennisjoukkueissa.

Jäsenmaksut v. 2024
  • Aikuiset 35 €
  • Juniorit (alle 18-v) 20 €
Jäsenedut v. 2024
  • 50% alennus osallistumismaksuista HTS:n järjestämiin kansallisiin kilpailuihin.
  • 50% alennus Aulangon tenniskenttien junioreiden (alle 18-v) kausikortista.
  • 2 €:n alennus sulkapallotunnista Jyrätien liikuntahallissa
  • Sähköinen jäsenkortti (Tennisclubissa)
  • Oikeus ostaa kausikortti Aulangon tenniskentille.
Eroaminen seuran jäsenyydestä

Jäsenellä on oikeus erota seurasta ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen puheenjohtajalle taikka ilmoittamalla erosta seuran kokouksessa pöytäkirjaan mer­kit­semistä varten. Ero katsotaan tapahtuneeksi heti, kun ilmoitus on tehty, mut­ta eroava jäsen on velvollinen suorittamaan maksunsa sekä muut seuran sääntöjen edel­lyt­tä­mät velvoitteet kuluvan kalenterivuoden loppuun asti.