Tietoa seurasta

Olemme huippuseura, joka tarjoaa laadukkaita palveluita jäsenistölleen

TAVOITTEET&
PÄÄMÄÄRÄMME

Seuran tarjoaa kaikille mahdollisuuden harrastaa ja osallistua kunto- ja terveysliikuntaan, kilpa- ja huippu-urheiluun.

HTS panostaa laadukkaaseen ja monipuoliseen urheiluun sekä hyvinvointiliikuntaan. Seuran junioritoiminnassa tavoitteena on toimintaan osallistuvien pysyminen ohjatussa harrastustoiminnassa ja nauttiminen kehittymisestä sekä onnistumisista. Seura tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden kehittyä nuoresta aina kansallisen tason urheilijaksi, valmentajaksi tai seuratoimijaksi.

HTS osallistuu Suomen Tennisliiton laatuseuraohjelmaan, joka on osa Olympiakomitean Tähtiseura-ohjelmaa. Laatuseuraohjelmassa seurat lähtevät liikkeelle lasten ja nuorten ja/tai aikuisten tähtimerkistä (voi suorittaa saman aikaisesti) – tämän jälkeen polku vie kohti kilpa- ja huippu-urheilun tähtimerkkiä. Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen. Tähtimerkin saaneessa seurassa toimitaan inhimillisesti, modernisti ja ketterästi. Tähtiseurassa jokainen voi urheilla ja liikkua omalla tasollaan ja kohti omia tavoitteitaan yhä suuremman taustatuen avulla.

STRATEGIA

Yhteisöllisyys

• Seura kannustaa jäseniä mukaan toimintaan kehittämään seuraa mm. toimikuntien kautta.
  • Jokaisen yksilön huomioiminen ja kunnioittaminen
  • Helppo liittyä mukaan toimintaan

Oikeudenmukaisuus ja avoimuus

• Jokainen jäsen on tasa-arvoinen ja yhdenvertainen
  • Toiminta on läpinäkyvää ja selkeää
  • Säännöllinen ja hyvä viestintä
  • Vastuullinen ja luotettava toiminta

Halu ja mahdollisuus kehittyä

• Henkilöstön osaamisen kehittäminen
  • Pelaajien kehityspolku
  • Tenniksen kehittäminen harrastus- ja kilpatasolla
  • Mukana Suomen Tennisliiton Tähtiseura-hankkeessa

Innostava ja kannustava seura

• Kaikille mahdollisuus harrastaa taustasta ja osaamisesta riippumatta.
  • Matala kynnys aloittaa ja kokeilla lajia