Kausikortti

Kausikortit Aulangolle myynnissä!

Jos olet Hämeenlinnan Tennisseuran jäsen, voit ostaa kausikortin Aulangolle. Kausikortin hinta on 250 euroa aikuisille ja 125 euroa junioreille (alle 18 v.) ja se oikeuttaa rajattomaan pelaamiseen Aulangon tenniskentillä.

Miten saat kausikortin ostettua?

1. Ilmoita, että haluat kausikortin lähettämällä pyynnön sähköpostiin laskut (at) hameenlinnantennisseura.fi. Rahastonhoitaja Maaret Viskari ottaa sitä kautta tilaukset vastaan. Jos hankit korttia juniorille, ilmoita sähköpostissa juniorin nimi.

2. Saat kuittauksen tilauksestasi ja laskun sähköpostiisi (osoite, jonka olet ilmoittanut TennisClubissa). HUOM: Korttia ei voi maksaa maksupäätteellä Aulangon tenniskentillä. Joskus TennisClubista lähetetyt laskut voivat mennä sähköpostin roskapostiin, joten tarkkaile myös sitä.

3. Maksa kausikortti pankkisiirrolla. Käytä laskun viitettä ja jos maksat korttia juniorille, kirjoita juniorin nimi maksun viestikenttään.

4. Korttisi odottaa sinua Aulangon tenniskenttien kopissa.

Kausikortin käyttöehdot

1. Kausikortin saa vain HTSn jäsen, joten 2021 jäsenmaksu tulee olla maksettuna ennen pyyntöä. Jos jostain syystä et ole saanut jäsenmaksulaskua, ota yhteyttä Maaret Viskariin laskut (at) hameenlinnantennisseura.fi.

2. Kausikortti on voimassa kesäpelikaudelle 2021.

3. Kausikortti tulee olla mukana, kun tulet pelaamaan Aulagolle ja se tulee näyttää henkilökunnalle ennen kentille menoa.

4. Kausikortin haltija voi varata maksimissaan kaksi pelivuoroa (4 tuntia) etukäteen Aulangon tenniskenttien varausjärjestelmän kautta. Kun kortin haltija on käyttänyt koko varauksen tai osan varauksien maksimäärästä, hän voi varata lisää käytettyä varausta vastaavan määrän.

5. Kausikortin haltija sitoutuu noudattamaan Aulangon kenttien peruutuskäytäntöjä ja ilmoittamaan kentänhoitajille 6 tuntia ennen pelivuoron alkua, jos ei pääsekään paikalle. Tarkemmat ohjeet varauksiin ja peruutuksiin löytyy varausjärjestelmän sivulta: https://hts.slsystems.fi/site/varausehdot