Hallisarjan ilmoittautuminen käynnissä

7.9.2021

Hallisarjan tarkoituksena on pelata otteluita oman taitotason mukaisia vastustajia vastaan. Hallisarja on erinomainen tapa aloittaa kerryttämään ottelukokemusta sekä löytää uusia pelikavereita.

Säännöt:

Sarja pelataan kausittain 5-8 pelaajan lohkossa kaikki kaikkia vastaan seuraavasti (korona voi muuttaa):
– Kierros 1: lokakuu-marraskuu
– Kierros 2: joulukuu-tammikuu
– Kierros 3: helmikuu-maaliskuu
– Kierros 4: huhtikuu-toukokuu

Kun kierros on pelattu, kunkin lohkon kaksi parasta nousee ylempään lohkoon ja kaksi heikointa putoaa alempaan lohkoon.
Ottelut pelataan pelitunnin aikana maks. 8 game asti, tilanteessa 7-7 pelataan tie-break. Jos aika loppuu kesken, tunnin lopussa oleva tulos jää voimaan. Kesken jääneitä pelejä tai tie-breakeja ei lasketa tulokseen. Pääsääntöisesti ottelun voittaja merkitsee tuloksen Tennisässään. Tasatuloksessa pelaajat sopivat keskenään tuloksen merkitsemisestä.

Lohkojen sijoitukset määräytyvät seuraavasti:
– Voitosta saa 8 pistettä, tasapelistä 5 pistettä ja tappiosta 3 pistettä.
– Luovutetusta ottelusta voittaja saa 8 pistettä ja luovuttaja 0 pistettä.
– Tasapisteissä järjestyksen määrää ensin keskinäinen ottelu, sen jälkeen voitettujen gamejen määrä.

Pelaajat sopivat keskenään molemmille sopivan ajankohdan peleille ja varaavat hallista vuoron sekä jakavat kustannukset keskenään. Peleissä käytetään omia palloja.

Ennen jokaisen kierroksen alkua on kätevintä luoda aina lohkolle oma Whatsup-ryhmä, jossa lohkossa olevat pelaajat voivat keskenään kommunikoida ja sopia peleistä.

Sarja on tarkoitettu kaikille aikuisille tenniksen harrastajille ja siinä on omat lohkot miehille ja naisille ,sekä seniori- miehille että naisille. Naiset saavat halutessaan osallistua myös miesten lohkoihin. Sarjamaksu on 10 euroa. Huom! Kilpailulisenssiä ei tarvita.

Hallisarjaan ilmoittaudutaan tennisässässä

Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2021