Hämeenlinnan Tennisseura hakee päävalmentajaa

28.7.2021

HTS:n päävalmentajana vastaat seuran valmennuksen suunnittelusta, hallinnosta ja kehittämisestä (lapset, nuoret ja aikuiset sekä eri taitotasot), valmennustoiminnan toiminnanohjauksen digitalisoinnista, valmennuksen laadun kehittämisestä ja verkostoitumisesta muiden Hämeenlinnan urheiluseurojen ja yhteistyökumppanien kanssa.

Odotamme sinulta:

• vähintään 2-tason tennisvalmentajakoulutusta (eduksi katsomme opettajan pedagogiset opinnot)
  • tennisvalmennuskokemusta eri ikäluokille
  • omaa kokemusta kilpapelaamisesta, lajituntemusta
  • intoa kehittää valmennuksen laatua osana laatuseuraprosessia
  • tietoteknisiä taitoja
  • verkostoitumis- ja vuorovaikutustaitoja
  • asiakaspalvelutaitoja

Kokoaikainen työaika 37,5h/vk, josta valmennusta noin 20-25h/vk. Kesäisin päävalmentaja johtaa Aulangon tenniskenttien toimintaa yhdessä seuran johtokunnan kanssa. Työsuhde on määräaikainen (2 vuotta), mahdollisuus vakinaiseen työsuhteeseen. Valitulta henkilöltä vaaditaan rikostaustan selvittämistä lasten kanssa toimimiseksi.

Vapaamuotoiset hakemukset 15.8.2021 mennessä osoitteeseen johtokunta (at) hameenlinnantennisseura.fi. Haastattelun yhteydessä toteutetaan osaamisen näyttö. Lisätietoja tehtävästä antaa Jukka-Pekka Harju, HTS puheenjohtaja, puh. 050 517 4806.